Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Σακελλαρίου: "Δικαίωση, χαρά και ικανοποίηση"

 
Το απόγευμα της 29ης Νοεμβρίου θα μείνει χαραγμένο στη μνήμη του Βαγγέλη Σακελλαρίου. Λογικό, εάν σκεφτεί κανείς πως ο φόργουορντ του Λαυρίου πέτυχε 45 πόντους απέναντι στον Φίλιππο Βέροιας. Διαβάστε τι είπε στο Sport24.gr.

Mε αρκετό ενδιαφέρον αναμενόταν η αναμέτρηση του Λαυρίου με τον Φίλιππο Βέροιας. Ήταν, άλλωστε, ένα από τα πιο σημαντικά παιχνίδια της αγωνιστικής. Γι' αυτό ο Βαγγέλης Σακελλαρίου φρόντισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια του.

Τι έκανε; Πέτυχε 45 πόντους (με 7/9 βολές , 10/13 δίποντα, 6/10 τρίποντα), μάζεψε 6 ριμπάουντ, μοίρασε 2 ασίστ, οδηγώντας την ομάδα του σε μία ακόμα νίκη -την έβδομη σε οκτώ παιχνίδια- με 90-75.

"Το σημαντικό είναι πως κέρδισε η ομάδα. Όλα τα παιδιά είμαστε μια παρέα. Έχω ξαναβρεί τα πατήματά μου και φαίνεται πιστεύω. Μπήκα καλά στο παιχνίδι και η εμφάνισή μου συνοδεύτηκε με νίκη, που είναι το πιο σημαντικό", ήταν τα πρώτα λόγια του 26χρονου άσου στο Sport24.gr, για να συμπληρώσει στη συνέχεια:

"Βρήκα ρυθμό και μπήκα καλά στο παιχνίδι. Φέτος είμαι καλά. Το ότι μπήκα καλά μου έδωσε αβαντάζ Όλοι με πιστεύουν και μου δίνουν κίνητρο να παίζω ακόμα καλύτερα".

Ποιο ήταν, όμως, το πρώτο πράγμα που πέρασε από το μυαλό του, μετά το παιχνίδι; "Το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι δικαίωση και για τα χρόνια που πέρασα στο γήπεδο, αλλά και για τους ανθρώπους που με εμπιστεύονται. Πολλές φορές δεν κατάφερνα να βγάλω το μπάσκετ που ήξερα. Τα καλοκαίρια ήμουν στο γήπεδο, οπότε μόνο δικαίωση, χαρά και ικανοποίηση μπορώ να νιώθω. Για μένα η προσπάθεια και η προπόνηση βγαίνει στο γήπεδο. Βλέπω πλέον χαρούμενους τους ανθρώπους που με πιστεύουν!  Από Δευτέρα, όμως, κοιτάζω το επόμενο παιχνίδι της ομάδας".

Αναφορικά με τον ρόλο που είχαν οι συμπαίκτες του στην επίδοση των 45 πόντων, ξεκαθάρισε ότι

"οι συμπαίκτες μου έπαιξαν πολύ σημαντικό ρόλο. Σε αυτό το σημείο να πω πως παίξαμε για τον αρχηγό μας, Σάκη Γιαννακόπουλο, στον οποίο αφιερώνουμε τη νίκη -κι εγώ προσωπικά αφιερώνω την εμφάνισή μου-, αλλά και για τον κόσμο του Λαυρίου. Όλη την εβδομάδα με βοήθησαν πολύ και αυτό μόνο κίνητρο μπορούσε να μου δώσει για να γίνω ακόμα καλύτερος".
Πλέον, το συγκρότημα του Χρήστου Σερέλη βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας. Σχετικά με το εάν περίμενε κάτι τέτοιο τόνισε: "Όταν άρχισε το πρωτάθλημα, μετά από 8 αγώνες δεν θα πίστευε κανείς ότι θα ήμασταν στην κορυφή. Εγώ, όμως πίστευα εξ αρχής στην ομάδα. Ο ένα παίζει για τον άλλον, κυρίως στην άμυνα. Έχουμε ταλέντο και το αποτέλεσμα φαίνεται στο γήπεδο. Μακάρι να συνεχίσουμε έτσι".

Για το εάν θυμάται να έχει ξανακάνει αντίστοιχη επίδοση στο παρελθον; "Στα εφηβικά χρόνια σκόραρα πολύ. Φέτος αρχίζω και βρίσκω ξανά τον εαυτό μου. Πέρυσι είχα αναγνωριστική χρονιά και όταν βλέπεις πως σε πιστεύουν όλοι μόνο καλό μπορεί να μου κάνει. Στις προηγούμενες ομάδες δεν είχα τον ρόλο και το χρόνο που θα ήθελα".

Η κορυφαία επίδοση στην Α2 ανήκει στον Δημήτρη Σπανούλη, αδερφό του Βασίλη Σπανούλη, που αγωνίζεται στον Ολυμπιακό, με 53 πόντους. Ερωτηθείς για το αν σκέφτεται να καταγράψει νέο ρεκόρ τόνισε ότι "όταν έπαιζα δεν σκεφτόμουν τίποτα. Σκεφτόμουν μόνο το πως θα κερδίσει η ομάδα.

Δεν περνάει από το μυαλό μου αυτό. Το σημαντικό είναι να κερδίζει η ομάδα και να είμαι αυτός που πρέπει. Έχουν ανέβει οι απαιτήσεις προς το πρόσωπό μου. Αυτό που θέλω είναι να γίνω ακόμα καλύτερος στη συνέχεια".

Όσο για τους στόχους που θέτει για την συνέχεια, ξεκαθάρισε: "Να κερδίσει η ομάδα το επόμενο Σάββατο. Αν μείνω σε μια επίδοση, θα αδικήσω τον εαυτό μου. Οι στόχοι βγαίνουν μέσα από την ομάδα. Θέλω να δίνω εκατό τοις εκατό σε κάθε παιχνίδι. Να έχουμε υγεία πάνω απ' όλα. Μακάρι να πάμε όσο πιο ψηλά με το Λαύριο".

Σχετικά άρθρα:

Γ.Σ. Λαυρίου - Φίλιππος Βέροιας 90-75
Πλησιάσε τον Σπανούλη ο Σακελλαρίου !!!
Γκίμας: «Συνεχίζουμε με πόνο αλλά χωρίς δάκρυα»
Οι δηλώσεις μετά την νίκη επί της Βέροιας !!!


 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου