Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Man 2 Man “Press” με τον Γιώργο Μπρόζο !!!

 
Με μεγάλη μας χαρά και τιμή φιλοξενούμε στην στήλη του Man 2 Man “Press” τον MVP της χθεσινής εκτός έδρας νίκης του Λαυρίου επί του Αρκαδικού, Γιώργο Μπρόζο. Ο φόργουρντ του Λαυρίου σημείωσε εχτές 17 πόντους παίρνοντας την ομάδα του στης πλάτες σε κομβικά σημεία, ενώ στην άμυνα έκανε αυτό που ξέρει να κάνει πολύ καλά, δίνοντας πολλές λύσεις στο προπονητή του Χρήστο Σερελή και αποδεικνύοντας ότι είναι ένα από τα καλύτερα ¨τεσσάρια-εργαλεία” στην κατηγορία.
 
 
Για όσους έχουν γνωρίσει τον Γιώργο (μέσα σε αυτούς τους τυχερούς είμαι κι εγώ) έχουν να πουν τα καλύτερα, για ένα παίκτη που κάνει κατάθεση ψυχής μέσα στο γήπεδο και καταπληκτικό χαρακτήρα.
 
Γιώργο καλησπέρα και συγχαρητήρια για την νίκη και την πολύ καλή προσωπική εμφάνιση.
 
Καλησπέρα, ευχαριστώ πολύ.
 
Ποιο ήταν το συστατικό στοιχείο που έγειρε την πλάστιγγα υπέρ σας στο χθεσινό παιχνίδι με τον Αρκαδικό;
 
Νομίζω πως η καλή άμυνα που καταφέραμε και παίξαμε σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού ήταν αυτή που μας έδωσε και το νικηφόρο αποτέλεσμα. Διατηρήσαμε τη συγκέντρωσή μας στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού και σε συνδυασμό με την αστοχία της ομάδας του Αρκαδικού στην επίθεση καταφέραμε και πήραμε μια διαφορά στο σκόρ στο τελευταίο δεκάλεπτο την οποία και κρατήσαμε μέχρι το τέλος.
 
Το Λαύριο ως γνωστόν είναι παραδοσιακά από τις ομάδες της Α2 που παρουσιάζουν μεγάλο βαθμό ετοιμότητας στο ξεκίνημα της περιόδου, κάτι που σας δίνει μεγάλο αβαντάζ σε σχέση με τους αντιπάλους σας. Ποιο είναι τελικά το μυστικό του Λαυριού;
 
Δε θα μιλήσω για το παρελθόν της ομάδας του Λαυρίου γιατί είναι κάτι το οποίο δεν γνωρίζω. Κατά τη γνώμη μου είναι πολύ σημαντικό που η ομάδα ξεκίνησε την προετοιμασία νωρίς και ολοκληρωμένη, με όλο το ρόστερ και τους παίχτες στη διάθεσή της. Δουλέψαμε όλοι μαζί από την αρχή και καταφέραμε σχετικά γρήγορα να δημιουργήσουμε ένα πολύ καλό κλίμα. Νομίζω πως αυτή η καλή χημεία που υπάρχει μεταξύ μας απεικονίζεται και μέσα στο γήπεδο την ώρα του παιχνιδιού.
 
Γιώργο φέτος κλήθηκες να αντικαταστήσεις ένα παίκτη που έχει μια σπουδαία προσωπική διαδρομή στο πρωτάθλημα της Α2, τον Γιάννη Κακιούζη. Σου προκαλεί κάποιο άγχος η σύγκριση μαζί του;
 
Θεωρώ πως ο Κακιούζης είναι ένας πάρα πολύ καλός παίκτης. Σε πιο κοντινούς μου ανθρώπους έχω αναφέρει πως είναι πραγματικά τιμή μου που αντικαθιστώ έναν τόσο καλό παίκτη. Όσον αφορά τη σύγκρισή μου μαζί του, νομίζω πως είμαστε δύο εντελώς διαφορετικοί παίχτες.
 
Το πρωτάθλημα έχει ξεκινήσει ιδανικά για εσάς με 2 νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια, απέναντι σε 2 πολύ καλές ομάδες, με πολύ καλά και γεμάτα ρόστερ. Αν και είναι νωρίς ακόμη, το Λαύριο μπορεί να πρωταγωνιστήσει και να μπει σφήνα στις 2 θέσεις που οδηγούν στην Α1;
 
Το  πρωτάθλημα φέτος θα είναι πιο ανταγωνιστικό απ’ ότι το έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια. Είμαστε μόλις στην δεύτερη αγωνιστική και έχουμε ήδη δει πολλές υποτιθέμενες εκπλήξεις. Είμαι σίγουρος πως όλες οι ομάδες θα παλέψουν όλα τα παιχνίδια και το τοπίο προς την Α1 αλλά και προς τη Β εθνική θα αργήσει πολύ να ξεκαθαρίσει. Η ομάδα του Λαυρίου έχει ως πρωταρχικό στόχο την παραμονή στη Α2 κατηγορία. Από εκεί και πέρα θα παλέψουμε για την καλύτερη δυνατή θέση χωρίς κανένα απολύτως άγχος.
 
Εχτές επέστρεψες για 2η φορά αν θυμάμαι καλά στο ΔΑΚ Τρίπολης. Ποια τα συναισθήματα και οι αναμνήσεις που σου προέκυψαν όταν πάτησες το παρκέ της Τρίπολης;
 
Για την ακρίβεια είναι η τρίτη φορά που παίζω στο ΔΑΚ Τρίπολης σαν αντίπαλος. Ήρθα πέρυσι δύο φορές, μία στο κύπελλο και μία στο πρωτάθλημα με τον Φίλιππο Βέροιας. Ο Αρκαδικός ήταν η πρώτη ομάδα με την οποία αγωνίστηκα στην Α2 κατηγορία και σίγουρα έχω μόνο καλές αναμνήσεις από εκείνη τη χρονιά. Το να επιστρέφεις σε μια πόλη που έζησες στο παρελθόν, έστω και για λίγο, και να βλέπεις φίλους και γνωστούς από τα παλιά είναι πάντα ευχάριστο.
 
Πως βλέπεις τον Αρκαδικό φέτος;
 
Ο Αρκαδικός φέτος έχει κάνει ένα πολύ δυνατό ρόστερ με αρκετούς έμπειρους και καταξιωμένους παίκτες με στόχο την άνοδο στην Α1. Σίγουρα έχει όλα τα προσόντα για να πετύχει τους στόχους που έχει βάλει. Είναι όμως μια καινούρια ομάδα με ανανεωμένο ρόστερ και θέλει πολύ δουλειά από τους έμπειρους αλλά και από τους νεότερους παίχτες.
 
 
Θα ήθελες κάποια στιγμή στο μέλλον να ξαναφορέσεις την φανέλα της ομάδας της Τρίπολης;
 
Γιατί όχι; Ασχολούμαι με το μπάσκετ επαγγελματικά και είμαι ανοιχτός σε όλες τις προτάσεις.
 
Γιώργο αν και μόλις 28 ετών έχεις τρομερές εμπειρίες και παραστάσεις. Για όσους δεν ξέρουν ξεκίνησες από τον μεγάλο Άρη, συνδύασες το μπάσκετ με τις σπουδές σου στην Αμερική στο FurmanUniversity, έπαιξες στην Α1 με την ΑΕΛ, ενώ έχεις προλάβει να φορέσεις τις φανέλες της ΜΕΝΤ, Αρκαδικού, Ανατόλια και Φίλιππου Βέροιας. Μετά από όλα αυτά έχεις κάποιο μπασκετικό απωθημένο;
 
Δεν μπορώ να πω πως έχω κάποιο απωθημένο. Έχω καταφέρει και έχω κερδίσει πολλά από το μπάσκετ. Είναι ένα άθλημα που μου αρέσει πολύ και θέλω να περνάω καλά παίζοντας. Εύχομαι να είμαι γερός, να παίζω και να το ευχαριστιέμαι για όσο περισσότερο μπορώ.
 
Γιώργο σε ευχαριστούμε πολύ για την συνέντευξη και σου ευχόμαστε πάνω από όλα υγεία και πολλές ατομικές και ομαδικές επιτυχίες
 
Και εγώ ευχαριστώ πολύ.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου